Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.
– Bardzo się cieszę, że Serce i Rozum to pierwszy polski profil komercyjny na Facebooku, który przekroczył magiczną liczbę miliona fanów. To potwierdzenie skuteczności najnowszej kampanii z udziałem sympatyczniej pary bohaterów, którzy wraz z klientami usług stacjonarnych przeprowadzali się do świata Orange. To również kolejny dowód słuszności naszej decyzji, by po rebrandingu nadal wykorzystywać Serce i Rozum w kampaniach marketingowych marki Orange ? uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.
Serce i Rozum chcą uczcić milion swoich przyjaciół specjalną akcją. Już dziś na ich profilu można zobaczyć największe społecznościowe puzzle w polskim Internecie. Dzięki specjalnej aplikacji wielka podobizna Serca i Rozumu stworzona została z miliona zdjęć ich fanów.