Na przestrzeni ostatnich lat łatwo zauważyć ogromny wzrost popularności i znaczenia Salesforce na rynku IT. Jakie korzyści daje ta oparta na chmurze platforma CRM?
· Czym Salesforce wyróżnia się na tle innych technologii?
· Jakie problemy biznesowe rozwiązuje CRM Salesforce?
· Kto korzysta z rozwiązań opartych o platformę Salesforce i dlaczego?
Co sprawia, że Salesforce w szybkim tempie zyskuje coraz więcej zwolenników?
Czym Salesforce wyróżnia się na tle innych technologii?
Salesforce to największy i najszybciej rozwijający się CRM (Customer Relationship Management) na świecie. To rozwiązanie chmurowe jest pożądane przez praktycznie każdą największą firmę na świecie. Dzięki swojej modułowej budowie, platforma jest w stanie wspierać różne obszary nowoczesnego biznesu (analityka, sprzedaż, marketing), wykorzystując jednocześnie sztuczną inteligencję.
Duża ilość modułów oferowanych w ramach technologii salesforce pozwala zbudować dowolny proces biznesowy w sposób rzeczywiście usprawniający funkcjonowanie przedsiębiorstw. Połączenie gotowych rozwiązań i szerokie spektrum narzędzi Salesforce pozwala wdrożyć skomplikowany system informatyczny w błyskawicznym tempie, zapewniając przy tym wydajność i jakość, których często brakuje w systemach budowanych od zera.
Ilość dostarczanych funkcjonalności i możliwość ich modyfikacji i dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że Salesforce właściwie przestał być tylko zwykłym CRM-em, ale wyrósł na kompleksową aplikację, która jest zdolna obsługiwać większość procesów zachodzących w firmach.
Salesforce posiada też wiele dedykowanych aplikacji, umieszczonych w sklepie internetowym (AppExchange), które rozszerzają możliwości platformy bez konieczności programowania.
Jakie problemy biznesowe rozwiązuje CRM Salesforce?
CRM Salesforce rozwiązuje praktycznie wszystkie problemy, które jest w stanie rozwiązać jakikolwiek system informatyczny. Umożliwia centralizację procesów, a dane różnych działów firmy dostępne są w jednej aplikacji, dzięki czemu możliwe jest ich łatwe przetwarzanie oraz analiza.
Przykład? Jeżeli chcemy reklamować produkt, który kupiliśmy, kontaktujemy się z biurem obsługi klienta. Osoba, która odbiera reklamację od razu widzi jaki produkt został kupiony i kiedy został kupiony. Można od razu sprawdzić, jak często dany produkt był reklamowany i zdecydować o jego wycofaniu lub konieczności poprawy.
Salesforce ułatwia procesy biznesowe, co w w rezultacie pozwala obsługiwać więcej zamówień klientów.
Kto korzysta z rozwiązań opartych o platformę Salesforce i dlaczego?
Salesforce to bardzo wszechstronna platforma, z której korzystają firmy z wielu różnych branż. Dzięki niej jest możliwe stworzenie np. produktu łączącego brokerów ubezpieczeniowych i ich klientów. Zastosowana technologia pozwala w krótkim czasie stworzyć innowacyjne rozwiązanie umożliwiające brokerom z dużą łatwością współpracować z wieloma firmami ubezpieczającymi.
Salesforce ułatwia prowadzenie sprzedaży i zapewnia spersonalizowaną obsługę. Tam gdzie w grę wchodzą takie elementy, jak analiza możliwości zasobów ludzkich, księgowość, prognozy, automatyzacja procesów, monitorowanie i zarządzanie mediami społecznościowymi, Salesforce okazuje się nieocenione.