Polsat Box na święta wzbogaca promocję „Telewizja nawet 12 miesięcy bez opłat na start” i dodaje jeszcze prezent: 2 miesiące dostępu do trzech kanałów HBO i platformy streamingowej HBO Max.
Klienci łącząc usługi, mogą też wybrać idealną propozycję dla rodziny: Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód od Plusa za 19 zł/mies. przez pierwszy rok po rabatach i pakiet HBO i HBO Max na 2 miesiące w prezencie.
Oferty będą dostępne od 8 listopada.
Wybierając świąteczną ofertę Polsat Box, w ramach promocji klient za pakiet S z 55 kanałami TV nie będzie płacił przez pierwszy rok, a za pakiet M (77 kanałów), M Sport (83 kanały) i L (136 kanałów) – przez pierwsze 3 miesiące. Dodatkowo otrzyma na 2 miesiące dostęp do pakietu HBO i HBO Max. Ofertę można wybrać także w wariancie z Disney+ i rocznym dostępem do tej platformy w prezencie.
Oferta Polsat Box jest gwarancją dobrej rozrywki na świąteczny czas dla całej rodziny – to dostęp do bogactwa kanałów telewizyjnych, największych wydarzeń sportowych, filmów i seriali, treści rozrywkowych i programów informacyjnych oraz bajek dla dzieci, a także kanałów w jakości 4K. To także możliwość oglądania treści na życzenie w światowych serwisach.
HBO Max to jeden z najbardziej popularnych serwisów streamingowych z bogatą biblioteką tytułów filmowych i dobrych seriali. Z kolei Disney+ to usługa z produkcjami od Disneya, Pixara, Marvela, National Geographic, ze świata Gwiezdnych Wojen i pod marką Star.
Łączenie usług się opłaca
Ofertę telewizyjną można połączyć też ze światłowodem od Plusa i skorzystać z rabatów. Telewizja Polsat Box (pakiet S z 55 kanałami tv) z Disney+ oraz Światłowód S to 19 zł/mies. przez pierwszy rok po rabatach (od 13 miesiąca będzie to 107,99 zł/mies., a od 25 mies. 136,99 zł/mies. z rabatami). W świąteczny czas całość jest wzbogacona jeszcze o pakiet HBO i HBO Max na 2 miesiące w prezencie.
W Polsat Box są najlepsze prezenty – kampania reklamowa
Najlepsze prezenty od Polsat Box od 8 listopada będzie promować kampania reklamowa z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim, nawiązująca do świątecznego czasu przygotowań na przyjście św. Mikołaja. Spot telewizyjny emitowany m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych tych stacji przenosi widzów z salonu Plusa i Polsat Box do domu rodziny z radością szykującej się na magiczny, świąteczny czas.
Oprócz kampanii telewizyjnej w ramach promocji ofert świątecznych zaplanowano także działania online z wykorzystaniem wideo, display i promocję w social mediach oraz outdoor.