Site icon Blog technologiczny Web-News.pl

Naklejki 3D z żywicy epoksydowej – mobilna reklama Twojej marki

W świecie coraz silniejszej konkurencji żaden przedsiębiorca nie lekceważy siły przekazu reklamowego. Nie powinieneś tego robić także i Ty. Zobacz, jak za pomocą nowoczesnych naklejek 3D utrwalić pozytywny wizerunek marki w oczach Twoich aktualnych i przyszłych odbiorców.

Marka jest najcenniejszym zasobem Twojej firmy. Stanowi wypadkową tego, w jaki sposób jest postrzegana przez Twoich klientów, jakie wartości reprezentuje na zewnątrz oraz jaki przekaz niesie w świat. Inwestowanie w nośniki reklamowe stanowi element kształtowania percepcji Twoich odbiorców. Dzięki nim możesz wpływać na to, jaką atmosferę tworzysz wokół swojej marki.

Naklejki w technologii domingu – wnieś nową jakość do brandingu swojej marki

Naklejki wypukłe 3D to nowoczesne rozwiązanie, które sprawdza się w wielu różnych branżach. Doming to technika wykorzystująca dwuskładnikowy poliuretan, za pomocą którego na powierzchni naklejki powstaje twarda i odporna powłoka zwiększająca żywotność elementu. Naklejki doming mają zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne, codzienne ścieranie i porysowania. Zdecydowanie lepiej niż papierowe odpowiedniki sprawdzają się przy kapryśnej pogodzie. Więcej na temat technologii domingu przeczytasz na stronie producenta https://polinal.pl/produkty/naklejki-doming/.

Dlaczego warto zainwestować w naklejki 3D w technologii domingu?

Zakup większej partii naklejek to jednorazowy wydatek, który za sprawą trwałości rozwiązania będzie pracować na dobre imię Twojej marki przez długi czas. Wydatek ten zwróci się po wielokroć, zastępując drogą w utrzymaniu i nie zawsze efektywną pracę handlowców. Zobacz, z jakich powodów warto zainwestować w naklejki w technologii domingu.

Po pierwsze: przyciąganie odbiorców

Lepiej wyeksponowana nazwa marki skutecznie przyciąga uwagę odbiorców, wzbudzając w nich większe zainteresowanie. To z kolei powoduje wzrost prawdopodobieństwa, że oglądanie produktu zakończy się jego zakupem. Liczne badania marketingowe potwierdzają, że konsumenci zdecydowanie bardziej preferują produkty marki, o której przynajmniej raz już słyszeli aniżeli nikomu nieznany towar „no name”. Za konkretną firmą stoją wyznawane przez nią wartości, idee i niezmiennie wysoka jakość.

Po drugie: uzasadnienie dla ceny premium

Lepszy branding, na przykład w postaci nowoczesnych naklejek 3D, uzasadnia większą cenę produktu, sytuując go na rynku w segmencie premium. To dobry argument, przełamujący bariery konsumenta związane ze znaczną kwotą, którą musi zapłacić za dobrej jakości produkt rozpoznawalnej marki.

Po trzecie: szybsze domknięcie sprzedaży

Rozważanie nabycia produktu dobrze znanej marki, sprawdzonej i powszechnie znanej jakości, uzasadniony dodatkowo dobrze zrealizowanym brandingiem, pozwala na sprawniejsze domknięcie transakcji sprzedażowej. Raz oznakowany produkt, usytuowany na sklepowej (lub wirtualnej – w przypadku handlu online) półce, broni się sam. Branding wpływa pozytywnie na skrócenie czasu potrzebnego na podjęcie decyzji zakupowej.

Exit mobile version