Cyfrowy Polsat ogłasza konkurs dla użytkowników portalu facebook.com . Wybrane zostaną 4 osoby, które będą reprezentować platformę na fanpage?u firmy. Autor najlepiej ocenionej pracy wygra nagrodę pieniężną o wartości 5000 złotych.
Kreacja przedstawiająca markę Cyfrowy Polsat może przybrać dowolną formę i zostać wykonana dowolnie wybraną techniką. Pomysłodawca zwycięskich ?brand heros? spółki otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tys. złotych. 30 pozostałych szczęśliwców dostanie nagrody pocieszenia.
– Twórca bohaterów marki Cyfrowy Polsat musi być niczym autor powieści, który wymyśla postać, buduje jej tożsamość i wiarygodność ? mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie. – Nasi ?brand heros? muszą być wyraziści, zapadać w pamięć i budzić sympatię. Dlatego uczestnicy konkursu powinni skupić się przede wszystkim na cechach bohaterów, które będą spójne z produktami z naszej oferty, odbiorcami naszych usług lub korzyściami, jakie proponuje nasza firma ? dodaje Beata Białkowska.
Aby wziąć udział w konkursie Cyfrowego Polsatu, trzeba posiadać konto w serwisie facebook.com, które w pierwszej kolejności umożliwi użytkownikowi subskrypcję strony konkursowej, poprzez kliknięcie ?Lubię to?. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zgłoszenia konkursowego w jednej z trzech kategorii ? rysunek wykonany w kreatorze, rysunek własny, opis tekstowy ? zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi regulaminu. Projekt musi przedstawiać lub opisywać 4 postacie. Dodatkowo autor kreacji w swojej propozycji powinien uwzględnić atrybuty Cyfrowego Polsatu, m.in. logotyp spółki, ikony usług z portfolio platformy, grafiki urządzeń technologicznych.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty pod koniec lipca br. Bohaterów fanpage?u Cyfrowego Polsatu będziemy mogli zobaczyć na profilu firmy już we wrześniu br.