W II kwartale 2013 r. łączne przychody wyniosły 1,81 miliarda USD, co stanowi wzrost o 53% w porównaniu z II kwartałem 2012 r. Był to największy wzrost przychodów od III kwartału 2011 r. Łączne przychody z reklam wyniosły 1,6 miliarda USD, co stanowi wzrost o 61% w porównaniu z II kwartałem 2012 r. Przychody z reklam mobilnych złożyły się na 41% całości przychodów z reklam, podczas gdy w I kwartale 2013 r. stanowiły one 30%. Przychody z reklam w każdym z regionów geograficznych Facebooka wzrosły o ponad 50%. Łączne płatności i przychody z innych opłat, w tym gier, wzrosły w II kwartale do 214 milionów USD z poziomu 11% w II kwartale 2012 r.
Liczba użytkowników Facebooka wciąż rośnie:
? W czerwcu Facebooka używało 699 milionów osób dziennie ? o 27% więcej niż w II kwartale 2012 r. Stanowi to 61% z 1,15 miliarda osób, które uzyskiwały dostęp do Facebooka w czerwcu i oznacza wzrost o 21% względem II kwartału 2012 r.
- Oznacza to, że 61% aktywnych użytkowników w okresie miesięcznym (MAU) to aktywni użytkownicy w okresie dziennym (DAU)
- W zeszłym kwartale przybyło 45 milionów nowych MAU i liczba ta utrzymuje się bez zmian lub wzrasta w poszczególnych grupach demograficznych i krajach.
? Liczba mobilnych MAU wyniosła na koniec czerwca 819 milionów, czyli o 51% więcej w porównaniu z II kwartałem 2012 r. Średnio w czerwcu 2013 r. odnotowaliśmy 469 milionów DAU.
Nadal rośnie ilość czasu spędzanego w serwisie przez indywidualnych użytkowników. Łączny czas spędzany na Facebooku przekroczył w czerwcu około 20 miliardów minut dziennie.
? W ciągu ostatniego półtora roku liczba nastolatków w USA używających Facebooka w skali dziennej i miesięcznej utrzymywała się na stałym poziomie lub rosła.
? Instagram ma obecnie ponad 130 milionów aktywnych użytkowników.