Mimo że przedsiębiorcy chcący rozwijać swoje biznesy w Internecie, mają w czym wybierać, wielu z nich decyduje się na założenie sklepu internetowego, korzystając z Magento. Czy to rozwiązanie rzeczywiście zasługuje na miano lidera wśród innych platform e-Commerce? Co zrobić, by upewnić się, że Magento spełni założenia dotyczące rozwoju nowego sklepu?
Magento jako przykład doskonałej platformy e-Commerce
Poszukując dobrego rozwiązania do zbudowania sklepu internetowego, prędzej czy później trafisz na platformę Magento. Cieszy się ona dużą popularnością, a liczba jej wdrożeń na całym świecie już dawno przekroczyła 250 tysięcy. Jest kojarzona z dużymi markami, które działają na kilku rynkach, lecz na jej wdrożenie decydują się również przedsiębiorcy dopiero mający w planach wniesienie nowej wartości do branży. Dlaczego Magento można uznać za przykład doskonałej platformy e-Commerce? Oczywiście dzięki jej wyróżnikom, takim jak:
- bezpieczeństwo i wydajność,
- otwartość na wymagania dotyczące SEO,
- dostępność gotowych i własnych szablonów,
- możliwość zarządzania kilkoma wersjami sklepu,
- imponujący wachlarz funkcjonalności i narzędzi.
Używanie tej platformy może opierać się zarówno na gotowych, dostępnych możliwościach, jak i połączeniu ich z funkcjonalnościami odpowiadającymi indywidualnym potrzebom. Warto więc przy rozważaniu budowy sklepów Magento od razu zacząć poszukiwać agencji, która będzie mogła przeprowadzić ten proces naprawdę sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.
Komu warto powierzyć wdrożenie platformy Magento?
Jakie cechy powinna mieć idealna agencja interaktywna wspierająca sklepy Magento? Na pewno na tej liście jest miejsce zarówno dla dużego doświadczenia, jak i świeżego pomysłu, dzięki któremu marka będzie mogła się wyróżnić. Ciekawe portfolio, zrealizowane projekty z różnych branż, obecność certyfikowanych specjalistów Magento na pokładzie i dodatkowych specjalistów wspierających realizację planu to kolejne walory. A jak upewnić się, że decyzja o budowie swojego sklepu przy pomocy tego rozwiązania jest słuszna?
Dobrym pomysłem może okazać się umówienie ze specjalistami z wybranej agencji w celu przedstawienia im swoich oczekiwań i poznania możliwości. Sytuacja każdego biznesu, jaki chce rozwijać się w internecie, może być naprawdę różna, zatem skorzystanie z porad, które są dostosowane do potrzeb działalności to dobry krok. Specjaliści będą więc mogli nie tylko udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące wdrożenia, ale także zaproponować kilka pomysłów na wsparcie dodatkowych działań biznesowych.