Przedstawiam czwartą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords z podstaw reklamy.
1. Wynik Jakości w wyszukiwarce Google obliczany jest:
a) co 24 godziny,
b) co 48 godzin,
c) za każdym razem, gdy przeprowadzone wyszukiwanie powoduje wyświetlenie reklamy,
d) żadna z odpowiedzi nie jest poprawna.
2. Grupowanie podobnych słów w grupy reklam:
a) zapewnia, że reklamy i słowa kluczowe w danej grupie reklam są zatwierdzane,
b) pozwala reklamodawcom tworzyć reklamy trafne pod względem słów kluczowych,
c) pozwala reklamodawcom korzystać tylko ze słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym,
d) pozwala utrzymać średni koszt kliknięcia (CPC) w wąskim przedziale,
3. Co można ustawić na poziomie grupy reklam na koncie AdWords ?
a) kierowanie geograficzne,
b) daty zakończenia,
c) budżet dzienny,
d) miejsca docelowe,
4. Reklamodawca skupia się głównie na reakcji bezpośredniej i nie zależy mu na promocji marki. Reklamodawca powinien usunąć słowa kluczowe z kampanii w sieci wyszukiwania, jeśli słowa te:
a) generują wiele kliknięć i konwersji,
b) generują wiele wyświetleń, ale bardzo mało konwersji,
c) zawierają więcej niż dwa słowa w wyrażeniu,
d) zawierają słowa występujące także w kampanii w sieci reklamowej,
5. Twoja reklama tekstowa zawiera wyrażenie “Podobasz się Twojemu znajomemu. Zobacz więcej!”. Dlaczego zgodnie z zasadami AdWords ta reklama mogłaby zostać odrzucona ?
a) reklamy nie mogą zawierać wyrażenia “Zobacz więcej”,
b) reklamy nie mogą naśladować powiadomień ze skrzynki odbiorczej poczty e-mail ani zaproszeń od znajomych,
c) w reklamie nie może znajdować się taka liczba znaków,
d) reklamy nie mogą zawierać wykrzykników (!),
Zachęcam do udzielania odpowiedzi w komentarzach.