Przedstawiam trzecią część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords z podstaw reklamy.
1. Zaletą Mojego Centrum Klienta (MCK) jest:
a) możliwość łączenia wielu kont z usługą Google Analytics.
b) możliwość edytowania ustawień kampanii na wielu kontach jednocześnie.
c) panel informacyjny ze statystykami dotyczącymi wszystkich kont klientów
d) lepszy Wynik Jakości wspólnych słów kluczowych
2. W sieci reklamowej wszystkie słowa kluczowe mają wyłącznie dopasowanie przybliżone. To oznacza, że nie trzeba:
a) uwzględniać wykluczających słów kluczowych w celu doboru miejsc docelowych.
b) zarządzać skutecznością słów kluczowych na poziomie grupy reklam.
c) uwzględniać kierowania na lokalizację w celu zawężenia zasięgu reklam.
d) uwzględniać form liczby mnogiej, literówek i innych wariantów słów kluczowych.
3. Poprzez śledzenie skuteczności kampanii reklamodawca może uzyskać informacje potrzebne do:
a) stworzenia zduplikowanych grup reklam z identycznymi słowami kluczowymi i różnymi odmianami reklam.
b) stwierdzenia, czy kampanie spełniają ogólne cele marketingowe i cele konwersji.
c) stworzenia dodatkowych kont AdWords dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.
d) porównania skuteczności kampanii ze skutecznością osiąganą przez poszczególnych konkurentów
4. Twoja reklama jest aktywna w wyszukiwarce Google i chcesz sprawdzać co jakiś czas, czy jest nadal wyświetlana. Dlaczego zalecamy, aby używać Narzędzia podglądu i diagnostyki reklam, zamiast wyszukiwać reklamy w Google.pl ?
a) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje automatyczne naliczenie opłaty za wyświetlenie i może spowodować przedwczesne wyczerpanie budżetu dziennego.
b) Przeprowadzenie wyszukiwania powodującego wyświetlenie reklamy powoduje naliczenie jej wyświetlania bez kliknięć, co może obniżyć współczynnik klikalności i przeszkodzić w częstym ukazywaniu się tej reklamy.
c) Przeprowadzając wyszukiwanie powodujące wyświetlenie reklamy, zwiększasz liczbę przewidywanych wyświetleń dla słów kluczowych, co może mieć wpływ na Twój ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
d) Żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa.
5. Dwujęzyczny użytkownik przeprowadza wyszukiwanie w witrynie Google.com, a jako preferowany język interfejsu Google ma ustawiony język hiszpański. Jakie ustawienia języka kampanii należy wybrać aby kierować reklamy na tego konkretnego użytkownika ?
a) Hiszpański
b) Angielski
c) Portugalski
d) Kierowanie dwujęzyczne