Site icon Blog technologiczny Web-News.pl

Certyfikat Adwords – Podstawy reklamy – część 2

Przedstawiam drugą część pytań, które możecie spotkać na egzaminie Google Adwords  z podstaw reklamy.

1. Załóżmy, że masz grupę promującą ekskluzywną czekoladę, która zawiera takie słowa kluczowe jak “czekolada gorzka”, “ekskluzywne czekoladki”. Jeśli w tej kampanii jest włączona opcja sieci reklamowej Google, jakiego typu kierowania można użyć automatycznie aby określić miejsca wyświetlania reklam ?

a) Remarketing – w celu automatycznego kierowania reklam na użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili witryny powiązane z Twoimi słowami kluczowymi.

b) Automatyczne miejsca docelowe – w celu kontekstowego kierowania reklam na witryny o takiej samej tematyce jak słowa kluczowe znajdujące się w kampanii.

c) Kierowanie na tematy – w celu kierowania reklam na wszystkie strony na temat czekolady, niezależnie od tego, czy występują na nich dokładnie Twoje słowa kluczowe.

d) Wybrane miejsca docelowe – w celu kierowania reklam na konkretne witryny wskazane jako ważne dla klienta.

 

2. Jak niska jakość strony docelowej wpływa na grupę reklam ?

a) Słowa kluczowe w grupie reklam zostaną wstrzymane.

b) Cała kampania zostanie wstrzymana.

c) Reklamy w grupie reklam zostaną odrzucone ze względu na niski Wynik Jakości.

d) Słowa kluczowe w grupie reklam będą miały niższy Wynik Jakości.

 

3. Na karcie Możliwości w programie Adwords można:

a) znaleźć propozycje słów kluczowych, stawek i budżetu ułatwiające zwiększanie skuteczności kampanii.

b) znaleźć narzędzia do sporządzania raportów o koncie, które pomagają zarządzać budżetem dziennym.

c) tworzyć i edytować kampanie, reklamy, słowa kluczowe i ustawienia kampanii.

d) przeglądać skuteczność swoich kampanii.

 

4. Reklamodawcy w wyszukiwarce Google generują koszty w systemie Adwords, gdy:

a) ich reklamy zostaną wyświetlone na stronie sieci wyszukiwania Google.

b) zarejestrują konwersję za pomocą funkcji śledzenia konwersji.

c) użytkownik dokona zakupu.

d) użytkownicy klikają ich reklamy.

 

5. Reklamodawca chce zwiększyć współczynnik klikalności (CTR). Jakie działanie pomoże wyeliminować nietrafne wyświetlenia ?

a) Ocena projektu witryny pod kątem udoskonaleń.

b) Dodanie trafniejszych słów kluczowych do grupy reklam.

c) Dodanie wykluczających słów kluczowych do grupy reklam.

d) Przypisanie niepowtarzalnych adresów URL słów kluczowych do każdego słowa kluczowego.

 

Zachęcam do zamieszczania odpowiedzi w komentarzach.

Exit mobile version