?Jesteśmy bardzo szczęśliwi będąc tu i mogąc pracować bezpośrednio z naszymi klientami z Polski i całego region Europy Środkowo-Wschodniej. Wiele firm już teraz komunikuje się ze swoimi klientami za pośrednictwem Facebooka i przynosi to znakomite rezultaty. Chcemy dzielić się naszymi doświadczeniami i pozostać otwartymi na potrzeby naszych klientów, by dzięki temu przyczynić się do kolejnych sukcesów kampanii prowadzonych na Facebooku.? – tak powiedział w czasie otwarcia Diego Oliva, dyrektor regionalny Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę.
W czasie spotkania prasowego, które odbyło się w warszawskim Basenie, Diego Oliva dodał: ?Dostęp do szybkiego Internetu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej rośnie błyskawicznie ? zaledwie w ciągu ostatniego roku liczba użytkowników mobilnego Internetu zwiększyła się o 250%. Miliony tych użytkowników dołączają do społeczności Facebooka, co czyni ten rynek jednym z najbardziej dynamicznych i interesujących na świecie.?