Być może zastanawiasz się, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego. W tym artykule nie tylko przedstawimy, jakie mogą być koszty pozycjonowania, ale również wskażemy, od czego zależą. Firma zajmująca się reklamą w internecie skutecznie promuje zarówno małe, jak i średnie oraz duże biznesy e-commerce. Przybliżając Ci marketing internetowy od strony kosztów, sprawimy, że zorientujesz się, jaki mniej więcej powinien być Twój budżet na pozycjonowanie. Sprawdź, jakie koszty wygeneruje optymalizacja sklepu internetowego, który prowadzisz!
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego – co zawierają?
Pozycjonowanie sklepu to bardzo złożony proces. Właściciele biznesów e-commerce nie muszą jednak dokładnie wiedzieć, jak pozycjonować sklep internetowy, gdyż wsparcia może udzielić im firma zajmująca się reklamą w internecie. SEO sklepu internetowego składa się z następujących elementów:
- wybór najbardziej opłacalnych kategorii i produktów w sklepie internetowym,
- audyt SEO (analiza oraz ocena strony www pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google),
- optymalizacja treści,
- publikacja wartościowych linków,
- copywriting i content marketing,
- monitorowanie rezultatów pozycjonowania strony,
- działania analityczne,
- doradztwo, szkolenia, wsparcie z zakresu marketingu internetowego.
Więcej informacji o samym procesie pozycjonowania sklepu, związanych z nim korzyściach ale również kosztach znajdziesz pod adresem:
https://www.sempire.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych.html
Marketing internetowy e-commerce – od czego zależy cena?
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego zależą od:
- wielkości strony internetowej,
- konkurencyjności słów kluczowych,
- typu wyników wyszukiwania,
- liczby wyników wyszukiwania,
- rodzaju frazy kluczowej, na którą wykonywane jest pozycjonowanie sklepu,
- rynku docelowego (pozycjonowanie strony internetowej może być krajowe albo międzynarodowe).
W niektórych przypadkach w zakres marketingu internetowego wchodzi także pozycjonowanie lokalne. Taka sytuacja dotyczy jednak wyłącznie sytuacji, w których z oferty sklepu można skorzystać również stacjonarnie. Ceny za SEO sklepu internetowego mogą zaczynać się na przykład od 1500 złotych miesięcznie w przypadku biznesów działających na bardzo szeroką skalę.
Koszty pozycjonowania sklepu internetowego – forma rozliczeń
To ile zapłacisz za optymalizację sklepu internetowego, a także inne działania marketingowe zależy również od tego, na jaki model płatności się zdecydujesz. Najlepszym i najczęściej wybieranym modelem płatności jest forma abonamentowa. W ramach umowy abonamentowej właściciel biznesu e-commerce ustala z usługodawcą zakres działań, a także stałą kwotę, która co miesiąc trafia na konto agencji. Niektóre agencje SEO oferują również umowy, w których cena pozycjonowania zależy od uzyskiwanych rezultatów bądź też proponują swoim klientom umowy hybrydowe. W tym ostatnim przypadku koszty pozycjonowania sklepu internetowego zależą zarówno od stałej, określonej kwoty, jak i od uzyskiwanego rezultatu pozycjonowania stron www.
Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) dla biznesów e-commerce to nie jedyna usługa, którą wykonuje agencja zajmująca się reklamą w Internecie. Bardzo często firma, której specjaliści wiedzą, jak wypozycjonować sklep internetowy, oferuje również usługi SEM (Search Engine Marketing). SEM to marketing internetowy szerzej rozumiany niż SEO. Pozwala on biznesom e-commerce pojawić się także w płatnych wynikach wyszukiwania.
Jeżeli chcesz poznać ostateczną cenę, koniecznie skontaktuj się agencją SEO SEMPIRE, która oferuje reklamę w internecie i spytaj o wycenę.
SEMPIRE
Jana Henryka Dąbrowskiego 77a, 60-529 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska
Strona internetowa: https://www.sempire.pl/
E-mail: kontakt@sempire.pl
Telefon: +48 61 333 22 11
Zapraszamy do kontaktu!