Skuteczna reklama internetowa to przyszłościowa inwestycja. Jedną z interesujących propozycji w tej kategorii są dzisiaj reklamy web push. Co warto o nich wiedzieć?
Pozycjonowanie, e-mail marketing, bannery reklamowe, social media marketing – to jedynie kilka różnych metod reklamowych stosowanych on-line. Aktualnie coraz większym zainteresowaniem cieszą się reklamy web push, które stosowane są przez wiele firm.
Czym jest reklama web push?
Pod pojęciem takim jak web push czy też reklama web push ad znajduje się reklama internetowa, która ma postać powiadomień – okienek reklamowych prezentowanych za pomocą przeglądarki internetowej.
Reklama tego rodzaju działa zarówno na komputerach stacjonarnych, jak również na urządzeniach mobilnych – smartfonach, tabletach z systemem Android. Osoby, które zgodziły się na przyjmowanie powiadomień web push na swoim komputerze, otrzymują je w postaci wiadomości w rogu ekranu. Z kolei użytkownicy urządzeń mobilnych dostają je jako powiadomienie na głównym ekranie.
Ze względu na swój sposób prezentacji reklama web pushcechuje się wysoką skutecznością – jest trudna do przeoczenia, więc bardzo dobrze sprawdza się przy kampaniach reklamowych on-line. Jest przy tym skuteczniejsza od reklamy e-mailowej.
Jak można wdrożyć reklamy web push?
Reklama typu web push ma bardzo szerokie zastosowanie – może być użyta do reklamy różnych typów stron internetowych, w tym między innymi sklepów on-line oferujących różne produkty, serwisów informacyjnych.
Wdrożenie reklam typu web push jest obecnie bardzo proste – można zrobić to również bez pomocy agencji reklamowej. Dzięki narzędziom takim jak PushAd można stworzyć własną kampanię reklamową – tworzyć bannery zachęcające do subskrypcji, przygotowywać komunikaty dla subskrybentów, a także sprawdzać statystyki. Narzędzie PushAd można wypróbować za darmo przez 14 dni.
Zatem reklama typu web push to interesująca propozycja dla każdej firmy, która chciałaby dotrzeć do nowych klientów w nowoczesny i skuteczny sposób – bez ponoszenia wysokich kosztów!